Gisteren heb ik de laatste tasjes weer opgehaald voor de actie 'Gambiaanse moeders in het zonnetje 2.0'. In 4 weken tijd werden de tasjes met veel enthousiasme gevuld. Het is zo mooi om te zien hoe iedereen zijn eigen (in)vulling eraan heeft gegeven. In totaal zijn er op dit moment al 75 gevulde tasjes. Iedereen die meegedaan heeft aan de actie wil ik heel erg bedanken. De tasjes zitten inmiddels in bananendozen en a.s. zaterdag gaan we ze naar het depot brengen. De verscheping neemt momenteel weer wat meer tijd in beslag. Ik verwacht dat ze eind augustus in Banjul aan zullen komen. Ze gaan daar in de opslag tot januari en dan hoop ik ze samen met mijn Gambiaanse vrienden uit te gaan delen.
Het inzamelen van kleding en hulpgoederen loopt ook mooi door. Mocht je tweedehands kleding willen doneren, dan zijn we daar erg blij mee. Er is meestal wel iemand thuis bij ons en mocht dat toch niet zo zijn, dan kan de kleding (in gesloten plastic zak) in de ton bij onze voordeur. Naast kleding krijg ik soms ook andere spullen aangeleverd voor Gambia. Zo kreeg ik ook een partij stuiterballen en bellenblaassetjes. Binnenkort kan ik ook nog hulpmiddelen zoals wandelstokken, brillen etc. ophalen. Heel veel redenen om dankbaar te zijn!!
Reactie plaatsen
Reacties